NAGYON TALÁLÓ.......

Minden egyes gyöngy olyan, mint a festő palettáján a különféle festékek. Az elkészült munkadarab hűen tükrözi alkotója egyéniségét, akárcsak egy festmény."Samejima Takako
"Ne várd el mástól hogy olyan legyen mint Te, azt várd el magadtól hogy tudd elfogadni a másikat úgy ahogy van "
Kaszás Ildikó
“A lelki szépség oly varázsfényt kölcsönöz az ember egész valójának, hogy az egyszerű megjelenésével meghódítja a szíveket, és barátokat szerez anélkül, hogy tudná!”
(Lev Tolsztoj)


Közreműködők

2012. május 25., péntek

Kék ég szett !!!!




A felhők mögött ugye mindig ki süt a nap !!!?????

Ez a kis szett is megkezdett munka volt és már régóta rakosgattam a karkötő  felhőcskéit !!!
Előkerültek és akkor jött a nyaklánc ötlet .











A gyűrűvel nem vagyok elégedett mert a kék gyöngyből nem volt méretválasztékom ebből az árnyalatból !!!

És a szett !!!! 
 Kicsi  egyszerű bedugós fülit készítettem hozzá ez adta magát !!!!














(A betegségemről annyit hogy jobban vagyok és dolgozom már de csak szteroid segített egy hete szedem !! 
Mert eddig nem kaptam rá mást csak fájdalom csillapítót,  igazán nem tudom az okát de a mai orvosok nem a régiek és 4 féle diagnózist állítottak fel , nem hittek nekem mert én éreztem mi a baj és a tüneteim is teljesem a pajzsmirigy gyulladásra utaltak !!!Március végén éreztem először a tüneteket és azóta csak most kaptam rá megfelelő kezelést pedig mindig mentem és próbáltam segítséget kérni !!!!
A gyógyszer erős,  még mindig nehéz mert a pajzsmirigy túlműködik a gyulladás miatt és ez remegés és pulzusnövekedéssel és vérnyomás emelkedéssel  jár, és erre is kapok gyógyszert !!!
Mellékhatások rosszak de nem fáj és nem vagyok lázas !!!!
Sajnos az immunrendszerem gyenge,  a gyulladás még mindig meg van, a múlt heti eredményeim szerint sajnos rosszabbak lettek és nehezen sikerül megküzdenem a betegséggel !!!!! )

Köszönöm  mindenkinek a segítséget !!!!!!

Még mindig kérlek bennetek a gondolataitokkal és a szívetekkel tovább erősítsetek mert ez használ így távolból is mert érzem !!!!!

27 megjegyzés:

Orsi írta...

Gyönyörű ez a szetted, tényleg pont olyan, mint a kék ég némi bárányfelhővel tarkítva! Remélem, most, hogy végre megvan a diagnózis már hamar meggyógyulsz! Fogyassz sok homoktövist, az jó az immunrendszernek! Sétálj sokat, gyönyörködj a természetben, fűzzél, és általában minél több olyat tegyél, amiben örömed telik! Ha meggyógyul a lelked, rendbe jön a tested is!

memo írta...

Gyönyörű szettet készítettél! Nagyon tetszik minden darabja!! Gyógyulj meg, hogy még sok-sok ilyen csodaszép ékszert fűzhess magad és mások örömére!

Kritti írta...

Kedves Ildi, gyönyörű ez a szett is!!! Csodás ez a kék-fehér párosítás!
Remélhetőleg már nincs messze a teljes gyógyulás, minden jót kívánok Neked!

RaMary írta...

Sajnálom,hogy még mindig nem sikerült túljutni a betegségen. Nagyon szurkolok Neked, minden jót kívánok!
A szetted gyönyörű! Legjobban a medál tetszik, fantasztikus lett! Gratulálok!

bibirc írta...

Gyönyörű lett ez a szett!!
Mielőbbi gyógyulást kívánok!

Kaszás Ildikó írta...

Köszönöm szépen !!!!!!!!!

BMonica23, Mónika írta...

A szetted csodaszép! Küldöm folyamatosan a pozitív energiákat, csak kitartás :) A felhők felett pont ilyen gyönyörű az ég, amilyen gyönyörű a te szetted!

Liza írta...

Gyönyörű ez a szetted!
Remélem napról-napra egyre jobban leszel majd!!!

H.T. írta...

Hi,Ildi:-)
Fantastic complete set.What beautiful colors.Lovely blue one with the 'frosty' white.Very interesting colors' connection.Probably everybody would expect something silver to it,but it would have been too much usual.Very unique set-beautiful work.
Hugs-Halinka-

nadia írta...

E' una bellissima parure!Mi piace molto il ciondolo!Ti auguro di rimetterti al più presto!!

Alma írta...

Szeretem a kékségeid-- ez is nagyon szép lett!!!!

Barbara írta...

A szett tényleg olyan gyönyörű, mint a kék ég! Neked pedig mielőbbi gyógyulást!

Las Cositas de Lyra írta...

It's a beautiful set!!!

Csillus írta...

Kedves Ildikó!
A szetted mesés nagyon tetszik!
6 hónapig szettem szteroidot anno, csak óvatosan!!!Jobbulást kívánok Neked!

Szikati írta...

Igazi nyári hangulatot idéző különlegesség, csodaszép kollekció!!

Paola írta...

Beautiful set!!

Timike írta...

Kedves Ildi. a szetted egyenes bámulatos és gyöngyőrűen kivitelezett.

Rám számíthatsz, gondolok rád, és kívánom, hogy mihamarabb meggyógyulj, szorítok neked.

Bebi írta...

Gyönyörű ez a szett!!! Olyan üde!
Én is mielőbbi gyógyulást kívánok Neked! Szeretettel gondolok Rád!:)

kepi táska írta...

Ildikó, nagyon szép ez is.
Mindenképp gondolok rád, nagyon drukkolok neked!:-)

Mézesmama írta...

Gyönyörű a szetted...nekem a gyűrűvel sincs az ég adta egy világon semmi bajom...csodásak együtt! Ha meg van a diagnózis....gyorsabb lesz a gyógyulás is!

Perl - Eni írta...

A szetted tökéletes, a gyűrű is!!!
Csodálatos és jobb nevet nem is találhattál volna neki!
Kívánom, hogy minél hamarabb gyógyulj meg!!!

Sviro (Ildi) írta...

Különleges hatása van ennek a színkombinációnak, könnyed, tényleg légies. Nagyon szép lett.

Kaszás Ildikó írta...

Lányok mindenkinek nagyon köszönöm !!!!!

Lakota mágia írta...

Gyönyörűszép ez a szett!!!
:-)

Tünde írta...

Gyógyulj meg minél hamarabb, hogy minél több ilyen szépséget fűzhess!!

Kozma Erzsébet írta...

Csodás ez a kék ég szett, de a többi munkád is nagyon tetszik.
Sok sikert a további alkotásokhoz!:-)

Silver Aguti írta...

pretty, delicate beadworks :) I really like it!