NAGYON TALÁLÓ.......

Minden egyes gyöngy olyan, mint a festő palettáján a különféle festékek. Az elkészült munkadarab hűen tükrözi alkotója egyéniségét, akárcsak egy festmény."Samejima Takako
"Ne várd el mástól hogy olyan legyen mint Te, azt várd el magadtól hogy tudd elfogadni a másikat úgy ahogy van "
Kaszás Ildikó
“A lelki szépség oly varázsfényt kölcsönöz az ember egész valójának, hogy az egyszerű megjelenésével meghódítja a szíveket, és barátokat szerez anélkül, hogy tudná!”
(Lev Tolsztoj)


Közreműködők

2012. október 28., vasárnap

Megint pályáztam !!!!!!!!

Kedves  ismerőseim, barátaim !!!!
Megkezdődött a szavazás a Praktikák Gyöngyfűzés oldalán !
Ha szeretnéd hogy én legyek a kiválasztott az október hónap ékszere pályázatán akkor segíts egy-egy szavazattal,  két ékszeremmel is pályáztam !!!!!!
Íme:





Nagyon köszönöm a segítséged !!!!!

13 megjegyzés:

Kritti írta...

Szavaztam és sok sikert kívánok!
Nagyon szép ékszerekkel pályázol!

esther írta...

Las dos piezas son preciosas!!!
Ya he votado. Suerte !!!

Farci írta...

Kattintottam! :)

Anita írta...

Szavaztam! Sok sikert, gyönyörűek!

Lakota mágia írta...

Sok sikert!!!!
:-)

Marcsi írta...

Szavaztam, drukkolok Neked, nagyon szépek az ékszereid!!

kepi táska írta...

Ikdikó, szavaztam, mert megérdemled, illetve a munkáid megérdemlik. :-)

Betty írta...

Wonderful! I like them both!!

Mézesmama írta...

Szavaztam én is.....szorítok Neked...az észerek gyönyörűek!

Liza írta...

Szépségesek! Szavaztam!

Betty írta...

Hi! On my blog there is a surprise for you...!!
Betty

Betty írta...

Hi Marion, there's something for you on my blog. It is only a way for me to thank you...!
Smack
Betty

Orsi írta...

Gratulálok a győzelemhez!