NAGYON TALÁLÓ.......

Minden egyes gyöngy olyan, mint a festő palettáján a különféle festékek. Az elkészült munkadarab hűen tükrözi alkotója egyéniségét, akárcsak egy festmény."Samejima Takako
"Ne várd el mástól hogy olyan legyen mint Te, azt várd el magadtól hogy tudd elfogadni a másikat úgy ahogy van "
Kaszás Ildikó
“A lelki szépség oly varázsfényt kölcsönöz az ember egész valójának, hogy az egyszerű megjelenésével meghódítja a szíveket, és barátokat szerez anélkül, hogy tudná!”
(Lev Tolsztoj)


2013. január 11., péntek

Nyertem ma egy csodálatos Muchás medált !!!



Ma nagyon nagy szerencse ért  Mézesmama  játékának egyik nyertese én lettem !!!
A rengeteg, egy hijján 100 játékra  jelentkező kedves blogtársam közül nekem kedvezett a szerencse
Nem hittem el először hogy jól látok, ma pont szabad napos vagyok és délelőtt benéztem a blogtársakhoz és pont pár perccel korábban hirdette ki az eredményt Mézesmama !!!
Fantasztikus hogy így kezdődik az év de nem hiába tudjátok a 13 a szerencse számom és hát  tudjátok az angyalok ........
Köszönöm szépen !!!
Nagyon tetszik és nagyon örülök hogy én is büszkélkedhetek egy Mézesmamás medállal !

 
Ezt nagyon szeretem !

19 megjegyzés:

kepi táska írta...

Ildi gratulálok!
Gyönyörű ez a medál!
AZ angyalok... hát igen!

BEszti írta...

Gratulálok Ildi! Ez egy gyönyörű ajándék!

BEszti írta...

Gratulálok Ildi a gyönyörű ékszerhez!

Timike írta...

Szivből gratulálok neked.

Lyra írta...

Lovely!!!

Pinuccia írta...

E' bellissimo!!!!!!
Un abbraccio

Kritti írta...

Kedves Ildi! Az angyalok megtették a magukét:) Gratulálok a fantasztikus nyereményhez!

Orsi írta...

Gratulálok Ildi a csodás nyereményhez!!! Csodaszép darab, illik hozzád! Hát igen, az angyalok! Meg, ugye Mézesmama is egy angyal! :-)

esther írta...

Un colgante precioso !!!

Irén írta...

Veled örülök a szerencsédnek! Nagyon szép medál!

Lakota mágia írta...

Csodaszép nyeremény, gratulálok!!!
:-)

Márti írta...

Gratulálok,viseld egészséggel! nagyon szép :)

Liza írta...

Gratulálok!

Mézesmama írta...

Ildikém!
Már írtam e-mailt is....kérném a címedet!

LaVelvet írta...

Beautiful!!

Kisnyul / Andi írta...

Gratulálok! :)

Vjudi írta...

Gratulálok, nagyon szép a medál és nagyon jó helyre került!

Marcsi írta...

Gratulálok! :)

Schnappy írta...

Gratulálok, hú erről a játékról lemaradtam!