NAGYON TALÁLÓ.......

Minden egyes gyöngy olyan, mint a festő palettáján a különféle festékek. Az elkészült munkadarab hűen tükrözi alkotója egyéniségét, akárcsak egy festmény."Samejima Takako
"Ne várd el mástól hogy olyan legyen mint Te, azt várd el magadtól hogy tudd elfogadni a másikat úgy ahogy van "
Kaszás Ildikó
“A lelki szépség oly varázsfényt kölcsönöz az ember egész valójának, hogy az egyszerű megjelenésével meghódítja a szíveket, és barátokat szerez anélkül, hogy tudná!”
(Lev Tolsztoj)


Közreműködők

2012. február 3., péntek

Ujra PIF játék

PIF játék ujra nálam :)


Már megint  játékot hirdetek !Nem tudtam ellenállni  Perl-Eni -blogg-jában meghirdetett játéknak ,nemrég hirdettem én is játékot de csak 1 jelentkező volt így a szabályt talán nem sértve újra meghirdetem a játékot !


A szabályok:

1. Bárki játszhat, akinek blogja van.
2. Az első 3 ember, aki kommentet hagy ennél a bejegyzésnél, hogy jelentkezik a játékra, kézzel készített ajándékot kap tőlem az elkövetkező egy évben (365 nap a határidő).
3. Akik kommentet hagynak, azok vállalják, hogy kiteszik ezt a felhívást a blogjukba és a fent írtak szerint ők is továbbviszik a játékot. Csak ebben az esetben kapják meg a meglepetést tőlem!
Ha szeretnél nálam jelentkezni, hagyj itt egy üzenetet!!!

2 megjegyzés:

Thimmyke írta...

Én jelentkeznék. =) AZ én blogomban már kint van. Ebben az esetben is újra ki kell tenni?

Kaszás Ildikó írta...

Szerintem is ki kell tenned újra a szabályok szerint !!
Ha kiteszed írd meg a pontos címed !