NAGYON TALÁLÓ.......

Minden egyes gyöngy olyan, mint a festő palettáján a különféle festékek. Az elkészült munkadarab hűen tükrözi alkotója egyéniségét, akárcsak egy festmény."Samejima Takako
"Ne várd el mástól hogy olyan legyen mint Te, azt várd el magadtól hogy tudd elfogadni a másikat úgy ahogy van "
Kaszás Ildikó
“A lelki szépség oly varázsfényt kölcsönöz az ember egész valójának, hogy az egyszerű megjelenésével meghódítja a szíveket, és barátokat szerez anélkül, hogy tudná!”
(Lev Tolsztoj)


Közreműködők

2013. augusztus 22., csütörtök

Tengerszem .....




Ma találtam rá erre a medálra és úgy gondoltam megmutatom !!
Olyan rég tettem föl már a blogomba !!
Kicsit most le álltam a fűzésekkel de azért abba nem hagyom !! 
Ezt kérésre fűztem kb . két hónapja !!
Törölgettem a fotókat a gépemről és rá akadtam !!!







És aki szerei nézze annak egy két fotó !!


































Ha valakinek tetszett  itt található a fotóim nagy része !!

12 megjegyzés:

Maszatka1 írta...

Nagyon szep a tengerszemed de a fotoidon csak amulok es bamulok annyira jok.

Perl - Eni írta...

Nagyon szép a medálod, csodálatosak a fotóid!

Orsi írta...

Nagyon szép ez a nyaksi!, Ildi!! De a képek is fantasztikusak! Ne add föl, alkoss, nagyon tehetséges vagy!

Marincsák Vivien írta...

Gyönyörű a medál, egyszerű, de mégis bámulatos. A fotók pedig káprázatosak! :)

Mézesmama írta...

Gyönyörű elegáns ékszer..gratulálok!

Amy's írta...

Gyonyoru a medal,de a fotoid csodaszepek..Tudsz ! A cicas kepek imadnivaloak es az osszes tobbi is profi foto..Gratulalok

Lakota mágia írta...

Csodaszép medál, a fotók ismét fantasztikusak!!! :-)

antonella írta...

Bellissimo il ciondolo e bellissime le foto!

Schnappy írta...

Gyönyörű medál, a képek pedig valami fantasztikusak!

KaMa írta...

Piękny wisior. Pozdrawiam

KaMa írta...

Przepiękny naszyjnik. Pozdrawiam

Aro írta...

Super wisior :) beautiful :)