NAGYON TALÁLÓ.......

Minden egyes gyöngy olyan, mint a festő palettáján a különféle festékek. Az elkészült munkadarab hűen tükrözi alkotója egyéniségét, akárcsak egy festmény."Samejima Takako
"Ne várd el mástól hogy olyan legyen mint Te, azt várd el magadtól hogy tudd elfogadni a másikat úgy ahogy van "
Kaszás Ildikó
“A lelki szépség oly varázsfényt kölcsönöz az ember egész valójának, hogy az egyszerű megjelenésével meghódítja a szíveket, és barátokat szerez anélkül, hogy tudná!”
(Lev Tolsztoj)


Közreműködők

2012. március 28., szerda

Blogszülinapi játék nálam






Ma egy éve kezdtem el a blogom vezetését .Így ma egy éves a blogom, ezért játékra hívlak bennetek !!!!
Szeretném ha minél többen jönnétek játszani velem !!!
A feltételek :  hagyjál  egy megjegyzést és ha a követőm is lennél és a játékom is meghirdetnéd annak nagyon örülnék, de az nem feltétel  !!!!!!!
Természetesen aki megjegyzést tesz, ezzel részt vesz a játékomba és megnyerheti ezt a tavaszi hangulatú medált amit húsvét hétfőn fogok kisorsolni a résztvevők között  !!!!!





Menyjelöltem  nyakába is lefotóztam !


Egy kis csokrot is szedtem a fotózás közbe amit szeretném mindenkinek átnyújtani !!!!!

Kicsit távolabbról .


43 megjegyzés:

Timike írta...

Akkor én leszek az első, gratulálok, és még nagyon sok hosszú évet kívánok a gyöngyök világában, még annál is több gyönyörű alkotást.Boldog blogszülinapot.

tintyy írta...

Kedves Ildi!
Gratulálok a munkáidhoz, valóban napról napra szebbeket alkotsz, igazi gyöngyművésznő lett belőled!
Még sok boldog blogszülinapot kívánok, s hogy minél tovább örömödet leld az alkotásban!! Üdv: Bizzer Tünde

Elivke írta...

Gratulálok a blogszülinaphoz és a sok szép munkához! További sok sikert és örömet kívánok Neked!

BMonica23, Mónika írta...

Gyönyörűséges ez a nyaklánc. Szeretnék a játékra jelentkezni! Boldog blogszületésnapot és még sok gyönyörűbbnél gyönyörűbb alkotást kívánok neked!

Liza írta...

Gratulálok én is és szeretnék játszani!

Las Cositas de Lyra írta...

Beautiful!!!

Las Creaciones de Boricua írta...

Very pretty!!!!!!!!!

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Ildi!
Gratulálok a blogodhoz és nagy örömmel jövök játszani!!

Kiki írta...

Gratulálok a blogodhoz és a sok kreatívnál kreatívabb alkotásodhoz! Sok szabadidőt és sok sok gyöngyöt kívánok a következő évre neked!

Amy's írta...

Gratulalok a blog szulinaphoz es kivanok meg nagyon sok boldog evet es sok szep ekszert.

Lakota mágia írta...

Gratulálok a blogszülinaphoz, és a gyönyörűszép ékszerekhez, amiket készítesz! További sok sikert kívánok!!!
:-)

Csillus írta...

Kedves Ildikó!
Gratulálok a szépséges ékszereidhez és boldog blogszülinapot kívánok!!!
A nyaklánc csodás, szeretnék én is ringbe szállni érte.
Szép napot Neked!

Kaszás Ildikó írta...

Köszi lányok és majd a sorsolásra tartok még meglepit is !!!!!!

Elenarianna írta...

Yuuuuuuu, ci sono anch'io a inviare tanti auguri!
Boldog blogszületésnapot!!!
Elenarianna

Schnappy írta...

Szuper, boldog blogszülinapot!:)

romi írta...

Gratulálok az addigi szépséges munkáidhoz! Csak így tovább!!! Kedves vagy,hogy ilyen szép ajándékkal lepsz meg minket! Én is játszom érte :)

Bebi írta...

Gratulálok a blogszülinaphoz!!!
Még sok alkotásban gazdag évet kívánok, a magad és persze a mi örömünkre is!:)

Susu írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Kritti írta...

Gratulálok a blogszülinaphoz, a sok-sok szép ékszeredhez! További sok sikert kívánok Neked, gyöngyözéssel (is) töltött kellemes órákat!
Csodálatos ez a medál, szeretnék játékba szállni érte:)

Marcsi írta...

Gratulálok a blogodhoz, és a gyönyörű ékszereidhez !!! Nagyon szép ez a tavaszi medál !!

Alma írta...

További sok szép alkotás kívánok -egészséggel! Nagyon tetszik a nyeremény is!

bibirc írta...

Gratulálok a blogszülinaphoz!Én is jövök játszani !

zmoni írta...

Gratulálok!

Névtelen írta...

Gratulálok a szép munkáidhoz, és én is játszanék a szép medálért! Nabilekné Andi

Lencsilány írta...

Gratula az egy évhez, és van egy olyan érzésem, lesz ez még sokkal több is:)!

Névtelen írta...

Gratulálok a blogod szülinapjához. Szeretnék jelentkezni a játékodra. Paraicz Jánosné

IsaBella írta...

Boldog Blogszülinapot! Csak így tovább! (:
Nagyon gyönyörű a nyakék, én is szeretném, ha az én nyakamat díszítené! (:
Játék van nálam is, ha van kedved, nézz be! (:

AnnieM írta...

Szia!

Gratulálok a blogodhoz! :)
Még sok-sok évet kívánok!
Szeretnék játszani én is. :)

Névtelen írta...

Boldog szülinapot! Én is szeretném ezt a szépséget.
VKriszta

Regina írta...

Boldog blogszülinapot és további sok sikert és örömet kívánok!
Gyönyörűek a munkáid!
Szeretnék jelentkezni a játékra :)
Köszönöm a lehetőséget!
Üdvözlettel,
Regina

Kaszás Ildikó írta...

Köszönöm lányok a megjegyzéseiteket és azt hogy játszatok velem !!!!!

Maresz írta...

Boldog blogszülinapot!...és hát a nyaklánc egyszerűen gyönyörű...igazi tavaszi kiegészitő.

Magdi írta...

Gratulálok a blogszülinaphoz! Nagyon szép ajándékot készítettél, szívesen hordanám, ha szerencsés lehetnék!!!!

KingArt Design írta...

Szia!
Először is: nagy szeretettel gratulálok a blogszülinaphoz!
Másodszor: gyönyörűséges ez a nyaklánc, szívesen viselném a medálodat, nagyon tetszik!!! :-)
További sikereket kívánok:
Kinga, Szfvár

Zsófi írta...

Boldog blogszülinapot, még sok ilyen szép évfordulót kívánok! Nagy örömmel jövök Hozzád játszani!

Névtelen írta...

Szeretnék jelentkezni!
Gratulálok és még sok gyöngyös bejegyzést kívánok!

Mézesmama írta...

Jaaaj majdnem lemaradtam!
Kedves Ildi...nagyon boldog "szülinapot".....köszönöm a lehetőséget, hogy játszhatok Veled!

Irén írta...

Gratulálok a szép, ízléses blogodhoz!
Kívánom, hogy sok örömed legyen továbbra is a gyöngyözésben! Csodaszép nyakláncot alkottál!

Anett írta...

Boldog szülinapot kívánok!
Nagyon szép dolgokat készítesz, gratulálok!

Sviro (Ildi) írta...

Jövök játszani én is :)
Gyönyörűek a munkáid, kívánok még nagyon sok szép alkotó évet!

tideke írta...

Kedves Ildi!

Boldog blogszülinapot kívánok!
Én is szeretnék a játékra jelentkezni, gyönyörű a felajánlott ajándék,nagyon kreatív vagy.
Én is zalaegerszegi vagyok, nem kellene messzire utaznia a medálnak.

További sok sikert és még több szülinapot!

F. Edit

inga írta...

Boldog blogszülit!
Nagyon tetszik :)

Edit írta...

Hú, majdnem lemaradtam erről a szuper kis játékról!!!!! Gyönyörűséges nyaklánc! Remélem, hogy megkaparinthatom!!! :)