NAGYON TALÁLÓ.......

Minden egyes gyöngy olyan, mint a festő palettáján a különféle festékek. Az elkészült munkadarab hűen tükrözi alkotója egyéniségét, akárcsak egy festmény."Samejima Takako
"Ne várd el mástól hogy olyan legyen mint Te, azt várd el magadtól hogy tudd elfogadni a másikat úgy ahogy van "
Kaszás Ildikó
“A lelki szépség oly varázsfényt kölcsönöz az ember egész valójának, hogy az egyszerű megjelenésével meghódítja a szíveket, és barátokat szerez anélkül, hogy tudná!”
(Lev Tolsztoj)


2012. március 4., vasárnap

Inspirációk rózsaszínben, kislányoknak

Ma is kicsit fűztem még mindig a listáról !! Kérésre készült 7 éves kislánynak de ez másodiknak készült mert a rózsaszínt nagyon megkedveltem és már szeptemberben láttam Mili  bloggjában  ilyen kis virágot és az inspirált a  megfűzésre !!
Na itt mind a kettő kicsi nyaki ?
No ez is egy inspiráció Gyöngymanótól de nem bánta hogy kicsit lelestem az övéről !!!!



Remélem a kicsi gazdáinak majd fog tetszeni !!!

15 megjegyzés:

barbara írta...

Biztos vagyok benne, hogy tetszeni fog, mert gyönyörű!

Beatrix/Gyöngymanó írta...

Nagyon helyes lett mind a kettő! :)

Alma írta...

Nagyon cukik.. olyan koszorúslány hangulata van a nyakiknak!

Las Creaciones de Boricua írta...

Son preciosas!!!!!!!

Kritti írta...

Nagyon szépek! Csodálatos ez a rózsaszín!!!

Lakota mágia írta...

Nagyon helyesek!!!
:-)

Irén írta...

Nagyon édes, bájos! Biztosan nagy lesz az öröm!

Mézesmama írta...

Igazi "kiscsajos" ékszer...gratulálok...nagyon szépek!

Paola írta...

Very nice!

Liza írta...

Csudi aranyosak!

Marcsi írta...

Biztos hogy tetszeni fog, olyan kislányos csili-vilik!:)

Kriszti írta...

Igazi hercegnős darabok, biztos vagyok a sikerükben!

Schnappy írta...

Nagyon édesek, a kislányok biztos odáig vannak érte! Kis hercegnős darabok!:)

Timike írta...

Tuti sikert aratnak, mind nagyon édesek.

Edit írta...

Biztosan nagy sikerük lesz!!! Nagyon édes darabok! :)