NAGYON TALÁLÓ.......

Minden egyes gyöngy olyan, mint a festő palettáján a különféle festékek. Az elkészült munkadarab hűen tükrözi alkotója egyéniségét, akárcsak egy festmény."Samejima Takako
"Ne várd el mástól hogy olyan legyen mint Te, azt várd el magadtól hogy tudd elfogadni a másikat úgy ahogy van "
Kaszás Ildikó
“A lelki szépség oly varázsfényt kölcsönöz az ember egész valójának, hogy az egyszerű megjelenésével meghódítja a szíveket, és barátokat szerez anélkül, hogy tudná!”
(Lev Tolsztoj)


Közreműködők

2012. április 23., hétfő

Ajándékot kaptam Thymmikétől ....






Ma kicsit nehezebb napom volt de a vége nagyon nagyon jó !!!Tegnap este megfájdult a bal lábam  nem tudtam rá állni, hajnalban is alig tudtam kimenni annyira fájt ! Vettem be egy fájdalom csillapítót mert azt már hetek óta szedem, a nyaki mirigyeim vagy a pajzsmirigyem állandóan fáj és nyelni is nehezen tudok ( a lábam fájdalmán is enyhített ) !Szóval a lényeg ma a sürgősségi osztályon töltöttem a napom 9-14 óráig !!!Azt mondták vírus okozza a panaszaimat de a Ck értékem amit  izom termel majdnem  négyszerese a felső normál határértéknek! Délután aludtam mert éjszaka   nem sokat tudtam és ekkor férjem behozta a kis csomagot !!
Hát nagyon meglepődtem és annyira nagy örömet okozott vele Thimmyke  teljesen felvillanyozódtam és már  jobban vagyok nem fáj már a lábam és tudok járni !!!
Látjátok milyen sokat jelent az ha tiszta szívvel gondolunk egymásra és szeretetünket is becsomagoljuk a borítékba !!!!
Nagyon köszönöm Tímea !!!!!Nem számítottam rá és ez a gesztus a nagylelkűségedről tanúskodik !!!!!


















A kis levélkében ezt írta "Kérlek fogadd szeretettel ezt a kis meglepetést tőlem .Valahogy muszáj volt meghálálnom ezt a csodás gyöngy szettet "

9 megjegyzés:

Amy's írta...

Bubajos ajandekot kaptal es ami noveli a szepseget az ,hogy szeretettel kuldte neked.Viseld egeszseggel

Kritti írta...

Nagyon szép, gratulálok az ajándékhoz:)

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Gyönyörű ajándékok!Gratulálok!

Schnappy írta...

Gyönyörű ajándék, gratulálok! És jobbulást kívánok!:)

Keka írta...

Nagyon szép szettet kaptál akkor úgy látom a gyöngynek gyógyító ereje is van! :)

Kaszás Ildikó írta...

Köszi lányok !!!!
Nagyon édesek vagytok !!!!

Lakota mágia írta...

Csodaszép ajándék! :-)

Thimmyke írta...

Jaj nagyon aranyos vagy, hogy kitetted. Nagyon jó képeket készítettél róla.
Jobbulást kívánok és örülök neki, hogy sikerült egy kis vidámságot csempésznem a napodba!
Én lusta dög voltam, és nem tettem fel eddig amit Tőled kaptam, pedig még aznap lefényképeztem a csodás szettem, de valahogy nem sikerült rá időt kerítenem, hogy összehozzak egy értelmes posztot róla. De ma pótoltam a mulasztásomat végre! =)

Timike írta...

Gratulálok hozzá, viseld egészséggel.