NAGYON TALÁLÓ.......

Minden egyes gyöngy olyan, mint a festő palettáján a különféle festékek. Az elkészült munkadarab hűen tükrözi alkotója egyéniségét, akárcsak egy festmény."Samejima Takako
"Ne várd el mástól hogy olyan legyen mint Te, azt várd el magadtól hogy tudd elfogadni a másikat úgy ahogy van "
Kaszás Ildikó
“A lelki szépség oly varázsfényt kölcsönöz az ember egész valójának, hogy az egyszerű megjelenésével meghódítja a szíveket, és barátokat szerez anélkül, hogy tudná!”
(Lev Tolsztoj)


Közreműködők

2012. április 18., szerda

Megérkezett Tymmikéhez PIFajándékom !

Nagyon nagy kő esett le a szívemről tegnap, feladtam a Pif ajándékom mindhárom blogtársamnak és Tymmikéhez meg is érkezett ma az ajándék !!
Mivel ma estig dolgoztam így csak most tudom feltenni a képeim amit előzőleg fotóztam !!



Timi azt írta hogy "eszméletlenül gyönyörűek " ez aszt jelenti hogy talán tetszik neki !!!!??????
 Remélem holnap már Kati és Edit is megkapják !!!!
Most már ezt is sikerült teljesítenem így ez is kis megnyugvás nekem !!!!!

11 megjegyzés:

Káli Gopika írta...

Gyönyörűek!!!

Las Creaciones de Boricua írta...

Very pretty!!!!!!!

Orsi írta...

:-))) Milyen igaza van Timinek! Tényleg gyönyörűek!

Lakota mágia írta...

Gyönyörűszép ajándékot készítettél!!!
:-)

RaMary írta...

Nagyon mutatósak!

Schnappy írta...

Csodálatos ajándékokat küldtél, nagyon ügyes munkák!

Játék van nálam, nézz be!:)

Timike írta...

Igazán pazar lett.

romi írta...

Hát ez gyönyörű szett!! Igazán szépséges ajándékot készítettél :)

Alma írta...

Szuper jók!

Las Cositas de Lyra írta...

They are all beautiful!!!

Thimmyke írta...

Jaj az elmúlt napokban nem voltam a blogon, úgyhogy csak most láttam ezt a bejegyzést. Igazán gyönyörű lett, imádom, tetszik és köszönöm szépen! =) <3