NAGYON TALÁLÓ.......

Minden egyes gyöngy olyan, mint a festő palettáján a különféle festékek. Az elkészült munkadarab hűen tükrözi alkotója egyéniségét, akárcsak egy festmény."Samejima Takako
"Ne várd el mástól hogy olyan legyen mint Te, azt várd el magadtól hogy tudd elfogadni a másikat úgy ahogy van "
Kaszás Ildikó
“A lelki szépség oly varázsfényt kölcsönöz az ember egész valójának, hogy az egyszerű megjelenésével meghódítja a szíveket, és barátokat szerez anélkül, hogy tudná!”
(Lev Tolsztoj)


Közreműködők

2012. április 20., péntek

Katalin is megkapta az ajándékom...




Kati is jelezte hogy neki is vitt a postás csomagot és ezt írta "és izgatottan bontottam ki. Teljesen odavagyok azóta is! Bontottam a borítékot, és csak nem akart vége lenni az ajándékoknak. Nagyon szép dolgokat küldtél nekem, nem is számítottam ennyi mindenre! És a két kis organza zacskó még pluszban! Szóval tényleg el vagyok ájulva! Nagyon tetszik minden! Nyáron biztosan hordani fogom az ékszereket, és büszkén mesélem majd, hogy hogyan jutottam hozzá, és kitől."


 Nagyon örülök hogy mindenki megkapta amit neki küldtem !!!
Viseljétek egészséggel és szeretetben  !!!!!!

5 megjegyzés:

Orsi írta...

Csodaszép nyári kollekció!

Kati írta...

Bizony megkaptam, és nagyon tetszik!:-)

Amy's írta...

Hu de helyes kis szettet keszitettel ajandekba.
Nagyon tetszik

Marcsi írta...

Gyonyoru ajandekokat keszitettel!!!

Liza írta...

Csodaszép szett!