NAGYON TALÁLÓ.......

Minden egyes gyöngy olyan, mint a festő palettáján a különféle festékek. Az elkészült munkadarab hűen tükrözi alkotója egyéniségét, akárcsak egy festmény."Samejima Takako
"Ne várd el mástól hogy olyan legyen mint Te, azt várd el magadtól hogy tudd elfogadni a másikat úgy ahogy van "
Kaszás Ildikó
“A lelki szépség oly varázsfényt kölcsönöz az ember egész valójának, hogy az egyszerű megjelenésével meghódítja a szíveket, és barátokat szerez anélkül, hogy tudná!”
(Lev Tolsztoj)


Közreműködők

2012. április 19., csütörtök

Edithez is odaért a Pif ajándékom ....


Edit megkapta az ajándékot és  ezt írta  "Nem is tudod, hogy mekkora örömöt szereztél vele!!!! Csodaszép minden, de a
brossnak különösen örülök, mert már nagyon régóta szeretnék egy ilyet,
szóval
kitaláltad a gondolataimat!!!!! :) Imádom!!!!!!!!!!!
Ildi! Nagyon szépen köszönöm!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
 Ezt nem kell már kommentálni és is nagyon örülök hogy sikerült örömet okozni !!


Ennek a brossnak is van egy kis története : egy kis fekete szitakötő valahogy ide keveredett hozzám és azt gondoltam pont ráillik erre a gombra és tényleg jól is mutatott rajt egy darabig !!
Aztán úgy gondoltam körbe gyöngyözöm és talán úgy még mutatósabb lesz, erre ez teljesen elrontotta és már a kis szitakötő nem illet rá . Akkor kezdtem keresgélni és rátaláltam erre a kis virágra ami aztán passzolt rá !!!Akkor már nem volt megállás organza szalaggal díszítettem és közbe mindig Editre gondoltam  !!!
Ez volt az első gyöngy varrásom !!!

A medál is olyan kis cseppekből készült amiből már több nem volt, illetve még négy szem és abból  kis füli is készült de az csak utólag és azt már nem fotóztam le !!!














Edit ! Kicsit magamat akartam bele tenni, az egyéniségemből egy kis darabkát remélem ez sikerült !!!!   Viseld egészséggel és köszönöm a türelmed !!!!!

17 megjegyzés:

Schnappy írta...

Csodás ékszerek, imádom ezt a színkombinációt! A fekete amúgy is mindennel tökéletes!:)

Claudia, Bremen/Germany írta...

so beautiful and precious. Awesome.

Kaszás Ildikó írta...

Na most kéne ismernem a számmisztikát ebben a pillanatban láttam meg 7700 az oldalmegjelenítés számom és 77 a követőm na ez mit jelenthet !!??

Timike írta...

Ezért én is oda lettem volna, finom, nőies ékszert készítettél.

Timike írta...

Az jelenti Ildi, hogy nagyon szeretünk.

romi írta...

csodálatos ez a szett is :)
annyira ötletesek a fűzeményeid!!!
A sok 7es azt jelenti sok benned a szeretet és szeretettel készíted a szebbnél szebb szépségeket magad és leginkább a mások örömére :))

Liza írta...

Csodaszép!

Irén írta...

Csodálatosan szép munka!

BMonica23, Mónika írta...

Gyönyörű ez az ékszer. Van egy meglepetésem számodra, nézz be hozzám!

RaMary írta...

Csodaszép, nőies mindkettő! Gyönyörű ajándékokat készítettél!

IsaBella írta...

Nagyon szépek! (:
Ma megérkezett az ajándékom is! Kicsit lassú volt a posta, de ezt a román húsvétnak tudom be. :)
Nagyon szépen köszönöm! Élőben még gyönyörűbb, mint a képeken! :)
Hálás vagyok érte! Még az is lehet, hogy a kicsengetési ebédemen is hordani fogom. :)

Edit írta...

Ildi! Itt is köszönöm a csodaszép ajándékokat!!!! Alig várom, hogy holnap fölvehessem őket!!! :) Imádom mindegyiket!!!!!!!!!

Kiki írta...

Gyönyörűek lettek, nagyon elegáns és egyedi szett! Egy szóval: szuperjók!

Barbara írta...

Micsoda gyönyörűség!!!

Lakota mágia írta...

Gyönyörűszép ajándékokat készítettél!!!
:-)))

Csillus írta...

Ildi nagyon szép ékszereket készítettél, mindegyik nagyon tetszik!!!!

Kaszás Ildikó írta...

Lányok !!!
Imádlak bennetek !!!
Olyan jó így éjszakai munka után kicsit bekukkantva ennyi kedves megjegyzést olvasni !!!!
Nagyon köszönöm !!!!!!!!!!!!!!!!!!