NAGYON TALÁLÓ.......

Minden egyes gyöngy olyan, mint a festő palettáján a különféle festékek. Az elkészült munkadarab hűen tükrözi alkotója egyéniségét, akárcsak egy festmény."Samejima Takako
"Ne várd el mástól hogy olyan legyen mint Te, azt várd el magadtól hogy tudd elfogadni a másikat úgy ahogy van "
Kaszás Ildikó
“A lelki szépség oly varázsfényt kölcsönöz az ember egész valójának, hogy az egyszerű megjelenésével meghódítja a szíveket, és barátokat szerez anélkül, hogy tudná!”
(Lev Tolsztoj)


Közreműködők

2012. április 25., szerda

Kövirózsa virága és Diorka medál fülivel.......

Ma megint a munkahelyemre készítettem ezt a rózsaszín arany és zöld szín összeállítású medált kolléganőm kérése volt ez a szín választás !!!!



Fülikéje !!!!





Én nagyon szeretem a virágokat is és a kövirózsa az egyik nagy kedvencem,  nyáron amikor virágzik ezt a medált látom benn !!!!



Egyik legkedvesebb munkatársnőm rendelte a fia barátnőének és ó csak azt kérte zöld legyen a többit rám bízta !!!! A medál nevét a kis hölgy ihlette !!!



Most őket készítettem, de ezután a rejtett tartalékaimat fedem fel mert most el tiltottak a fűzéstől a nyakam miatt és pár hétig csak nagyon keveset (mert nem bírom ki hogy ne nyúljak a gyöngyeimhez mert annyi ötletem van és mind mind meg szeretném valósítani őket csak engedje az egészségem ) merek fűzni !!
Az a szerencse hogy van  a tarsolyomba több fotózásra váró régebben készült  munkám !!!!

14 megjegyzés:

Liza írta...

Csodaszépek!

Liza írta...

Természetesen jobbulást is kívánok!
Az előbb csak a képeket néztem meg és írtam, ami az első gondolatom volt ó, amikor megláttam őket és csak utána olvastam végig a bejegyzést!
Remélem hamar gyöngyözhetsz újra!

Kiki írta...

Gyönyörűek, nagyon üde, friss ez a zöldikés medál és a szett is! Igazán tavasziasak lettek!

Orsi írta...

Gyönyörűeket alkottál! Viszont az egészségedre vigyázz! Nem segíthetne egy olyan szivacsos nyakmerevítő?

Kritti írta...

Ildi, gyönyörűeket készíettél megint, tátva maradt a szám!!! Fantasztikusak ezek a virágok - persze a füli is:), s micsoda színeket kaptak! Gratulálok!

Kaszás Ildikó írta...

Köszi lányok nagyon nagyon aranyosak vagytok !!!!!!!!!

Barbara írta...

Gyönyörű mindegyik darab! Szép-szép hobbi a gyöngyözés, de az egészségedre vigyázz ám!!

Irén írta...

Mindegyik nagyon szép! Nekem a kövirózsa medál tetszik legjobban, csodálatos tavaszi színeket alkalmaztál és a forma MESÉS!

Timike írta...

Gyógyulj meg,ezek az alkotásaid is pompázatosak, nagyon, ügyes vagy, várom a rejtett tartalékokat is.

RaMary írta...

Meseszépek ezek az ékszerek finom színeikkel. Nagyon tetszik a medál egyedi formája, de a szett is szuper! Gyógyulj meg mielőbb az kívánom, és fűzzél...:))))

Elenarianna írta...

Bellissimi!

Lakota mágia írta...

Gyönyörűek egytől-egyig, a színek is fantasztikusan szépek!!!
..remélem hamar meggyógyulsz!!
:-)

Mézesmama írta...

Fantasztikusan szépek....GRATULÁLOK!

esther írta...

Precioso todo !!!