NAGYON TALÁLÓ.......

Minden egyes gyöngy olyan, mint a festő palettáján a különféle festékek. Az elkészült munkadarab hűen tükrözi alkotója egyéniségét, akárcsak egy festmény."Samejima Takako
"Ne várd el mástól hogy olyan legyen mint Te, azt várd el magadtól hogy tudd elfogadni a másikat úgy ahogy van "
Kaszás Ildikó
“A lelki szépség oly varázsfényt kölcsönöz az ember egész valójának, hogy az egyszerű megjelenésével meghódítja a szíveket, és barátokat szerez anélkül, hogy tudná!”
(Lev Tolsztoj)


Közreműködők

2012. április 22., vasárnap

Díjat kaptam ....

A szabályok:

1.) Válassz 5 blogot, amelynek kevesebb, mint 2oo követője van és add át a díjat.

2.) Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad.

3.) Jelentesd meg a blogodon azon személyek listáját, akiknek a díjat továbbadod, és hagyj üzenetet a blogjaikon, hogy tudjanak róla, megkapták a díjat.

4.) Oszd meg 5 dolgot magadról, amit az olvasóid még nem tudnak rólad.
Akinek továbbadom:
És az öt dolog : 
1. A gyöngy az életem része !!
2. Az erdőt nagyon szeretem hisz az udvarom is már erdőben végződik  !!!
3. A munkámat nagyon szeretem és minden nap szívesen teszem amit kell !!!
4. Hiszem hogy a szeretet  erőt ad ahhoz, hogy szeress  !!!!!!!!
5. Szeretek csokrot kötni, és bármilyen silánynak tűnő virágból csodát varázsolni !!!!!

6 megjegyzés:

Kiki írta...

Kedves Ildi! Nagyon jól esik, hogy rám is gondoltál! Köszönöm szépen a díjat!

Bebi írta...

Köszönöm Ildikó!:)

romi írta...

Köszönöm kedves Ildi,hogy rám is gondoltál e díjjal :)
Tényleg erdőszélén laksz?? De jó neked, friss levegőt szippanthatsz mindig :)

Schnappy írta...

Köszönöm szépen!:)

Timike írta...

Köszönöm, hogy rám gondoltál.

IsaBella írta...

Gratulálok a díjhoz!
Én készítettem egy bejegyzést a Tőled kapott szépségről. Ha kíváncsi vagy rá, nézz be hozzám! :)
http://vaniliamamor.blogspot.com/2012/04/ajandekom-erkezett-orchidea-fazisfotok.html
Isa